»ob velikih napredkih v okviru družbene enakosti in pravičnosti, tehnoloških ter znanstvenih dosežkih in enormne spremembe v bivanjski kulturi sočasno nastalo veliko izzivov, nepredvidene posledice in številni paradoksi.«
»s tem ponovno vzpostavlja diskurz o ontologiji fotografije in vizualne kulture ter se sprašuje o znanjih, izkušnjah, privzgojeni estetiki, simbolih in spominih, ki determinirajo posameznika in njegov ali njen način dojemanja podob.«
»V poplavi vizualnih sporočil v naši fizični okolici in na spletu se zdi, da ni nikakršnega filtra, ki bi določil njihovo kakovost in kvantiteto. Podobe so vseprisotne in prav zaradi tega večkrat razvrednotene.«
»Babnikova serija fotografij in sloganov blagovnih znamk govori tudi o neomejeni in nevestni rabi fotografije za vsako ceno in povsod, ne glede na pomenske anomalije in neprimernost njihove komercialne uporabe.«
»Na ta način Babnik ne obravnava izključno fizične pojavnosti predmeta, temveč predvsem njegovo simbolno vrednost, ki je 'vpisana' vanj zaradi uveljavljenih družbenih kanonov.«